נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ניתוח פלסטי בתאילנד

ברלין

תאילנד הוא אחד היעדים האקזוטיים האהובים ביותר על חובבי חופשות מסוג "בטן-גב". ביננו, למי לא קוסם הרעיון של חופשה על אי מבודד, עם שייק פירות מרענן כשברקע ים טורקיז, חולות זהובים ואנשים שמחים?

אך בתאילנד יש הרבה יותר מחופשות מפנקות. זוהי מדינה עשירה בטבע פראי אותנטי, כזה שלא ניכר עליו כי מדובר באחד היעדים הפופולאריים ביותר בעולם, מקדשים מפוארים, המוני שווקים צבעוניים, מרכזי קניות ענקיים שתוכלו למצוא בהם כל דבר שתחפצו בו, מסיבות ששמן הולך לפניהן ואוכל טעים במיוחד (וגם חריף במיוחד).

בנוסף לאלה, בשנים האחרונות הפכה תאילנד למוקד עליה לרגל גם למה שנקרא בפי העם "תיירות מרפא" ומתייחס באופן כללי לנסיעה או טיסה של אדם לארץ זרה על מנת לקבל טיפול רפואי שלא יכול היה לקבל בארץ המוצא שלו. לעתים בשל סיבות פיננסיות או תורים ארוכים ולעתים בשל מחסור בטכנולוגיה או איסור על ביצוע הטיפול הרפואי בארץ המוצא.

בדרך זו ניתן לקבל טיפול רפואי ממיטב הרופאים, להנות מזמני המתנה שאינם ממושכים ולעתים אף ממחירים שאין להם תחרות.

להזמנת עיסוי בתל אביב לחץ כאן.

 

תיירות מרפא בתאילנד

מרבית התיירים המגיעים לתאילנד במסגרת סוג זה של תיירות, מגיעים אליה על מנת לבצע ניתוחים פלסטיים, טיפולים וניתוחים קוסמטיים וכשחושבים על זה, אין בזה מן ההפתעה – שהריי תאילנד ידועה במה שנקרא על ידי המקומיים "ליידי בויז", הלא הם גברים הלבושים ומזוהים כנשים שחלקם אף עברו ניתוח שינוי מין של ממש. אלו משתתפים ומופיעים באטרקציות רבות כשחקנים ורקדנים ולמרבה הצער גם בתעשיית המין המקומית.

נהירת התיירים לצד המקומיים המבקשים לבצע טיפול קוסמטי מסוג זה או אחר בשנים האחרונות הפכו את תאילנד למעצמה בתחום הניתוחים הפלסטיים והסיבה העיקרית היא ככל הנראה המחירים הזולים עבור "חבילות הטיפוח" הללו, אשר אין להם תחרות בשום מקום אחר בעולם.

סך הכל פועלות בתאילנד למעלה מאלף מרפאות פרטיות המציעות שירותים מסוג זה. תוכלו למצוא אותן בכל הערים הגדולות – בנגקוק, פוקט, צ'אנג מאי, פטאיה וברבות נוספות. המרפאות הנחשבות שבהן עומדות בכל התקנים הבינלאומיים, הציוד הרפואי הינו ברמה גבוהה ביותר וממיטב היצרנים ואף הרופאים נחשבים פעמים רבות למובילים בתחומם לאחר שעברו הכשרתם בהצלחה יתרה בארצות הברית ובאירופה.

 

טיפול רפואי בתאילנד – ממה צריך להיזהר?

למרות כל הבונוסים חשוב לציין כי טיסה למדינה זרה, בעיקר מדינה מתפתחת כמו תאילנד, לצורך ביצוע הליך רפואי מכל סוג שהוא, טומנת בחובה גם סכנות.
למרות השאיפה לשמור על סטנדרטים בינלאומיים לעתים אין מי שיאכוף את הנושא. בנוסף, כבר קרו מקרים של הונאה, של מרפאות שפעלו ללא היתר וגם של סיבוכים במהלך הפרוצדורות הרפואיות שהסתיימו בזנק רב למטופל (בין היתר זיהומים קשים ואף מוות).
בהקשר זה חשוב להזכיר כי לאחר פעילות כזו יש צורך בבדיקות מעקב ונוספות, אשר לא תמיד בסמיכות למועד ההתערבות הרפואית, כך שנדרשות טיסות המשך מה שמייקר את החבילה.

כך או כך, אם בחנתם את כל האלטרנטיבות ולבסוף החלטתם לבצע הליך רפואי-קוסמטי כזה או אחר בתאילנד, אנו ממליצים לכם בחום לתכנן את הנסיעה בהתאם כך שתוכלו להנות על הדרך מנופש מפנק במיוחד, כזה שתחזרו ממנו "חדשים" (תרתי משמע).

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אסתטיקה ויופי
אסתטיקה רפואית
מה היא אסתטיקה רפואית?

אסתטיקה רפואית היא תחום צומח במהירות, המקיף מגוון רחב של הליכים לא פולשניים וזעיר פולשניים שנועדו לשפר את המראה