נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אילו שמנים יכולים לשמש כחומר סיכה?

קרמים

מי שמבין עניין בחומרי סיכה, יודע שלא צריך ללכת לרשתות הפארם כדי לרכוש חומרי סיכה תעשייתיים. שכן, אלו מכילים לא פעם חומרים שעשויים להביא לגירויים וגירודים בעור. מקרה שאירע לאחרונה לבחור צעיר שבחר חומר סיכה שגרם לו לפצעונים, הביא אותנו להבנה כי עלינו לצאת ולבחון אילו שמנים טבעיים יכולים לשמש כחומר סיכה? הישארו אתנו ותגלו את ההיצע הרחב שיאפשר לכם ליהנות במקסימום.

 

איך הגענו אל השמנים הנבחרים? הנה כמה מילים על הבירור שערכנו

תכף נציג בפניכם את השמנים שיכולים לשמש כחומרי סיכה. רגע לפני שזה יקרה, עלינו לומר לכם איך בכלל הגענו אליהם. נציין בפניכם כי הגענו אל בית מרקחת שנמצא במרחק מה ממקום העבודה שלנו.

שוחחנו עם הרוקחים במקום והסברנו להם כי אנו עתידים לכתוב מדריך בנושא חומרי סיכה טבעיים. לשמחתנו, הם הציגו בפנינו מעל ל – 5 שמנים שונים שיכולים להיות מתאימים לצורך זה. קיבלנו מידע מפורט אודות כל אחד מהשמנים הנבחרים, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שמדובר בשמנים נוחים לשימוש ואיכותיים.

 

השמן ה – 1 שיכול לשמש כחומר סיכה: שמן פלז'ר

השמן הראשון שהוצג בפנינו על ידי הרוקחים היה שמן פלז'ר לאהבה. זו הייתה הפעם הראשונה ששמענו על השמן הזה. כך שהחלטנו שנבחר בו להיות הראשון ברשימה. מדובר בשמן ייחודי שעשוי מזרעי קנאביס. אם אתם רוצים להרשים את בן או בת הזוג בבחירה ייחודית של חומר סיכה – זו הבחירה עבורכם. ניתן להשיג אותו בבתי מרקחת נבחרים ובאתרים מקוונים.

 

השמן ה – 2 שיכול לשמש כחומר סיכה: שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא אחד האהובים עלינו. אנו עושים בו שימוש תדיר כחומר סיכה במשך שנים מכמה סיבות:

  1. נוח לשימוש (אם קונים אותו בבקבוקון)
  2. יש לו ריח טוב
  3. נעים למגע

 

ראוי לציין כי השמן עשוי להתקשות בימים קרים. אם אתם מגלים שהשמן הפך להיות מוצק, דעו כי עליכם להניח אותו בתוך קערה עם מים חמימים ולהמתין כמה דקות. מומלץ לבצע את הפעולה כמה דקות לפני האקט, כדי שלא תצטרכו להמתין בזמן שאתם ללא בגדים.

 

השמן ה – 3 שיכול לשמש כחומר סיכה: שמן שקדים

השמן השלישי שיכול לשמש עבורכם כחומר סיכה הוא שמן שקדים. מדובר בשמן נגיש שניתן לקנות אותו לא רק בבתי מרקחת, אלא גם בחנויות הפארם או בחנויות קרמים למיניהם. שמן מסוג זה לא מכיל ריח חזק. כך שאם הריחות של השמנים האחרים מפריעים לכם, כדאי שתדעו שזו עשויה להיות הבחירה המתאימה עבורכם.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר מקרוב את השמנים שיכולים לשמש עבורכם כחומר סיכה. בשלב זה, יש בידיכם מידע אודות שמנים מסוגים שונים. כך שנותר לכם רק לבחור את השמן המתאים ביותר עבורכם. נאחל לכם שתיהנו מכל רגע!

שמן קוקוס

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא למבוגרים
4 יתרונות לקשר דיסקרטי

בין אם בגלל שאנשים מחפשים קשר מחוץ לנישואין, על מנת לממש פנטזיות בעודם רווקים, או בכלל בגלל שהם "בארון",

יתרונות להיכרות בשידוך
3 יתרונות להיכרות בשידוך

בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה ניכרת במספר הזוגות שהתחתנו לאחר שהכירו בשידוך. ההליך שהיה מקובל עד לא מזמן בקרב

קנאביס רפואי
עובדות על קנאביס רפואי

בשנים האחרונות ישנה עלייה במספר המשתמשים בקנאביס הרפואי. השימוש התדיר בקרב האוכלוסייה לא הביא למודעות מעמיקה בנושא באופן מפתיע.