נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ההבדל בין מניקור בבית למניקור אצל קוסמטיקאית מקצועית

קוסמטיקאית מקצועית

ציפורניים מטופחות מהוות חלק משלים לחזות אלגנטית ומהוות חלק בלתי נפרד משגרת הטיפוח של רבות מאיתנו. קיימות 2 אופציות לביצוע מניקור: טיפול במסגרת הביתית לעומת מניקור מקצועי אצל קוסמטיקאית מוסמכת. מה ההבדלים ביניהם ומה האופציה המועדפת מביניהם? ספוילר: אין תשובה אחת אחידה לשאלה הזו. בפוסט הבא נציג את ההבדל בין שתי האפשרויות. אתן תחלטנה מהי האפשרות האופטימלית עבורכן.

 

מניקור בבית

משתלם כלכלית

אין ספק כי מניקור ביתי מוזיל את עלויות הטיפול הקוסמטי בעשרות אחוזים. במחיר טיפול מקצועי אצל קוסמטיקאית, ניתן לרכוש ערכת מניקור אחת המספיקה לטיפולים ביתיים על פני מספר חודשים. זו האפשרות החסכונית ביותר לנשים שמעוניינות לשמור על חזות מטופחת וציפורניים בעיצוב מוקפד – במחיר נמוך במיוחד.

קוסמטיקאית מקצועית

זמינות גבוהה

מניקור ביתי מספק רמת זמינות גבוהה ואפשרות לשינוי מהיר בכל עת. נשים רבות אוהבות לגוון בעיצוב הציפורניים שלהן וליצור מדי תקופה מראה חדש ומרענן. בעזרת ערכת מניקור לשימוש ביתי, ניתן בכל עת לבצע החלפה של צבע/עיצוב ולאפשר מראה חדיש ורענן בהתאמה למלתחה ספציפית או לאירוע מיוחד.

 

מניקור מקצועי

ציוד

ציוד לציפורניים לקוסמטיקאיות מציע עולם אחר מבחינה מקצועית. מניקורסיטית מקצועית מצוידת במכשור וחומרים שאינם זמינים לשימוש ביתי, מוצרים אלו מציעים איכות גבוהה בהרבה ותוצאות לטווח הארוך.

 

אמנות

אין ספק כי עיצוב ציפורניים מהווה אמנות בפני עצמה הכוללת רמות דיוק מקסימליות, ידע רב בעולמות העיצוב והאופנה ויכולות אומנותיות.

קוסמטיקאית מקצועית המבינה באומנות הציפורן תדע לדייק לכן את העבודה ולייצר מראה ציפורניים אלגנטי ומטופח במיוחד.

 

מקצועיות

אמנות המניקור וטיפוח הציפורניים דורשת ידע מקצועי (הבנה באנטומייה של הציפורניים, היכרות מקרוב עם אופציות שימוש בציוד ובמכשור ועוד). ביקור אצל קוסמטיקאית מקצועית מקנה לכן אפשרות ליהנות מרמת טיפול ועיצוב גבוהה משמעותית מזו המתאפשרת במסגרת הביתית.

קוסמטיקאית מקצועית

חוויה מרגיעה

טיפול מניקור מקצועי מציע חוייה רגועה ונעימה בקליניקה מטופחת. נשים רבות מאפשרות לעצמן להתמסר לחווית הפינוק בידיעה שבטיפול מניקור בבית לא ניתן לייצר אווירה מרגיעה כל כך ותחושה מענגת.

 

היגיינה

מניקוריסטית מוסמכת נדרשת לעמוד בתנאי היגיינה מחמירים בשמירה על בטיחות המטופלות. היא נדרשת לחטא את המכשור ואת כלי העבודה בצורה יסודית בין לקוחה ללקוחה על מנת למנוע פגיעה ברקמות הציפורן.

 

לסיכום

לכל אחד מאופני טיפול המניקור יתרונות וחסרונות: הטיפול הביתית הוא פחות מקצועי אולם מאפשר זמינות ומחיר נמוך יותר לעומת מניקור מקצועי שמתאפיין בטיפול מדויק ואפקטיבי לצד יכולות עיצוב מתקדמות אם כי הוא ניתן בעלות גובהה.

נשים רבות בוחרות לשלב את 2 האופציות בחיי היומיום וכך באופן רגיל הן מבצעות בעצמן מניקור בתנאים ביתיים ולקראת אירוע או בעיתוי מרגש אחר, הן מרשות לעצמן ליהנות מטיפול מניקור מפנק של מניקורסיטית מקצועית.

קוסמטיקאית מקצועית

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי