נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

החשיבות של בדיקות שיניים סדירות

בדיקות שיניים קבועות

מי מאיתנו לא מתפלל מדי פעם כאשר מגיע הרגע הזה בו הוא צריך להגיע לתור לרופא שיניים, שברגע האחרון התור יתבטל והוא ייפטר מהטקס המפחיד, מלחיץ ומעט היסטרי, בו הוא נותן לרופא השיניים לחטט לו בפה ולחפש לו את החורים והצרות אליהן כל אחד מאיתנו מתכחש. אכן, טיפוליי שיניים אלו טיפולים שמרבית הציבור לא אוהב ומעט מפחד מהם. 

אך דווקא בגלל זה, במאמר זה ננסה להציג בפניכם את החשיבות בשמירה על טיפולי שיניים וביקורות שיניים שגרתיות. אנחנו בטוחים כי אחרי שתקראו את מה שיש לנו להציג בפניכם, לא רק שלא תנסו להתחמק מהטיפולים, אלא אף תירשמו לאחד כזה בהקדם.

 

זיהוי מוקדם של מחלות ובעיות

הסיבה הראשונה בגינה אנו ממליצים לכם לקבוע בדיקות שיניים סדירות, היא זיהוי מוקדם של בעיות שונות בשיניים שלכם, זיהוי שיכול להציל אתכם מסיבוכים רבים בהמשך. ישנן מחלות ובעיות שיניים רבות, מהן ניתן לסבול בשקט, ושהתסמינים שלהן קלים בשלבים הראשונים שלהן, כך שלא תרגישו כמעט כלום.

מחלות ובעיות שיניים מעין אלו הם מחלות חניכיים, סרטן הפה, עששות למיניהן ועוד מגוון רחב של מחלות. אותן מחלות יכולות להביא את הפה שלכם והשיניים שלכם למצבים חמורים ומסובכים, שיעלו לכם כספים רבים לטפל בהם ויגרמו לכם לכאבים רבים ולסבל רב אם לא יטופלו בזמן. לכן, אין ספק כי הליכה שגרתית לביקורת, היא המענה הראוי והיעיל ביותר כנגד כל אותם מצבים.

גילוי מוקדם של מחלות ובעיות

שמירה על ניקיון יסודי של השיניים

סיבה נוספת, היא היגיינת הפה שלכם. אנחנו אומנם מצחצחים שיניים בצורה יום יומית, אך אין לנו את הכלים המקצועיים והיסודיים בהם משתמשים רופאי שיניים כאשר אנחנו באים אליהם לטיפול.

כלומר, גם אם נעבוד קשה על צחצוח השיניים שלנו כל יום, לא נוכל להגיע לתוצאות משביעות רצון אם לא נגיע אחת לתקופה לרופא השיניים שלנו, שישלב יחד עם הבדיקה השגרתית גם ניקוי יסודי של אבנית ולכלוכים שיכולים להצטבר לנו על השיניים במקומות אליהם לא ניתן להגיע ללא מכשיר ייעודי. כך, נוכל לשמר את השיניים שלנו ואת אסתטיות החיוכים שלנו בצורה בריאה ושלמה.

 

מניעת מחלות חניכיים

בנוסף, בדיקת השיניים השגרתית אצל הרופא שלכם, תוכל לעזור לכם למנוע את התפתחותן של מחלות חניכיים שונות, שבמקרים בהם הבעיה לא מטופלת, היא יכולה לגרום לכם לאובדן שיניים, נסיגה של החניכיים שלכם, ולעיתים להתפשט למקומות אחרים בגוף ולגרום לנזקים בלתי הפיכים. לכן, הביקור אצל רופא השיניים שלכם, יביא את הרופא שלכם להכרה בבעיה אם אתם אכן סובלים ממנה, טיפול בכתר ובסתימה, ומניעת ההתפחמות שלה. לפרטים נוספים https://dr-ofir.co.il.

 

לסיכום

כעת, אנחנו בטוחים כי אתם כבר משוכנעים בחשיבות הביקור התקופתי אצל רופא השיניים ושאתם בדרך לקביעת תור.

בדיקות שיניים קבועות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא טיפולים