נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

טיפולי פלזמה לפנים מה שאת צריכה לדעת

טיפולי פלזמה

כאשר עולם הקוסמטיקה משתמש בטכניקות ובטכנולוגיות שמגיעות מעולם הרפואה, אפשר להיות בטוח שיש כאן משהו שהוא מעבר לתווית פרסום על צנצנת של קרם לחות. טיפולי פלזמה לפנים הם טיפולים מורכבים, במהלכם משתמשים בחומר ביולוגי אישי של כל מטופל כדי לייצר תהליך של ריפוי עצמי והחלמה של העור. הכל באופן טבעי, עם קצת עידוד מקצועי.

 

טיפולי פלזמה לפנים – התיאוריה

טיפולי פלזמה לפנים מכונים לפעמים גם טיפולי ערפד, משום שהם מבוססים על טיפול בדם. פלזמה היא חומר שמהווה יותר ממחצית נפח הדם שלנו ותפקידה בגוף הוא להעביר חמצן אל התאים בכל חלקי הגוף. פלזמה מכילה, בין השאר, חלבונים, מינרלים, גלוקוז, חומצות אמיניות ושומנים.

ההפרדה בין חלקי הדם השונים נעשית באמצעות צנטריפוגה ולאחר מכן, מוזרקת הפלזמה אל עור הפנים, באופן שמעודד ייצור של קולגן ואלסטין שהם חומרים טבעיים שגורמים לשיפור בגמישות ובברק של העור. בישראל, בטיפולי prp מחיר הטיפול הוא כ-2,000 שקלים כאשר מדובר במפגש טיפולי יחיד.

טיפולי פלזמה

טיפולי פלזמה לפנים – הפרקטיקה

רוב טיפולי הפלזמה לפנים מתבצעים בטיפול יחיד, אבל אם יש צורך, ניתן לקבוע טיפול הזרקות נוסף. במקרים מסוימים, ניתן להוסיף לפלזמה גם העשרה של חומרי מילוי כמו חומצה הילארונית. טיפול פלזמה לפנים מתחיל בשאיבה של כמות דם קטנה מהמטופל. בשלב הבא הדם עובר תהליך הפרדה צנטריפוגלי שבסופו מתקבלת הפלזמה, מוכנה לשימוש. על עור פנים מאולחש מקומית מזריקים את הפלזמה בנקודות רבות על גבי עור הפנים, כדי למקסם את השפעת החומר על תאי העור.

 

הגוף מרפא את עצמו

השימוש בחומרים טבעיים של גוף המטופל, מאפשר הזרקה של החומר גם עבור מי שרגיש או אלרגי לחומרים סינטטיים. טיפול פלזמה מתאים כמעט לכל סוג עור ולכל מטופל. טיפול פלזמה לפנים יעיל לטשטוש קמטים, להבהרה של כתמי פיגמנטציה ולהשבת הברק והגמישות לעור ולמראהו.

גם העובדה שמדובר בטיפול קצר וחד פעמי, ברוב המקרים, היא יתרון חשוב של הטיפול ובנוסף, בניגוד לטיפולי הזרקות אחרים, טיפול פלזמה הוא כמעט נטול כאב לחלוטין ובעזרת אלחוש מקומי תוכלי להיות בטוחה שאת לא תסבלי מכאב ושרקמות העור שלך לא ייפגעו בתהליך.

טיפולי פלזמה

המלצות למי שמתכוון לעבור טיפול פלזמה לפנים

  • כדאי להתייעץ עם רופא המשפחה לגבי התאמתכם לטיפול כזה.
  • התייעצו עם הרופא גם בנוגע להפסקה זמנית של תרופות מדללות דם, לטובת הטיפול.
  • אל תפחדו לשאול שאלות לגבי התהליך, בכל שלב. כדאי לדעת כמה שיותר על התהליך, כדי להימנע מתופעות לוואי ולמקסם את הסיכוי להצלחת הטיפול.
  • אם אתם זקוקים לאלחוש או להרדמה בגלל רגישות לכאב, הבהירו זאת למטפל מראש.
  • שאיבת דם, טיפול בו והזרקה לעור הפנים הן פעולות חודרניות וחשוב לברר שהן מתבצעות על ידי איש מקצוע מיומן ובתנאים סטריליים ומבוקרים.

 

לסיכום

טיפול פלזמה לפנים הוא טיפול פנים מבוסס מדע, שמשתמש בחומרים ביולוגיים טבעיים כדי לעודד תהליכים טבעיים בעור, בהם הוא מייצר חומרים שמצעירים, משפרים ומגמישים את עור הפנים ואת מראהו.

טיפולי פלזמה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא טיפולים