נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

הישראלים נוהרים לברלין: מדוע הפכה ברלין ליעד כה מבוקש?

נוהרים לברלין

ברלין מככבת מזה שנים רבות ברשימת מוקד התיירות האהובים ביותר בקרב משפחות, זוגות וצעירים מישראל. אבל מה הופך אותה ליעד תיירות כה נחשק לעומת ערי בירה אחרות באירופה? התשובות לפניכם.

 

חופשה בברלין

בברלין מושכת אליה מדי שנה המון אורחים מארץ הקודש. יש לכך סיבות רבות אבל אם היינו יכולים לתמצת את זה לכמה מילים – יש בה הכל ובשפע, אז לא משנה מתי, למה וכמה – זהו לוקיישן מושלם לחופשה אורבנית. לפרטים נוספים על חופשה בברלין בקרו באתר https://myberlin.co.il ותכננו את החופשה המושלמת.

נוהרים לברלין

מחירים

המחירים בברלין נוחים לכיס – אטרקציות, מלונות, מסעדות, תחבורה וכיו"ב… והטיפ הוא לתכנן מראש ולהזמין כרטיסים למה שרק אפשר, לא בדקה ה-90.

 

טיסה

הטיסה לברלין נוחה, קצרה ולא יקרה, כך שהיא מושלמת גם בהרכב משפחתי. נוסף להזמנה מוקדמת של כרטיסים, תוכלו להוזיל את המחיר על ידי בטיסת לואו-קוסט, עם תיק גב בלבד.

 

מלונות

בברלין שלל מקומות לינה מכל סוג שתחשבו עליו וטווח מחירים רחב. כך שגם בלוקיישנים המרכזיים תמצאו מלונות עם תמורה נהדרת ביחס למחיר משתלם.

 

אטרקציות

בברלין יש אטרקציות לכל המשפחה וכל אחד ימצא בה שפע פעילויות, לא משנה מהם תחומי העניין שלו – מוזיאונים, הצגות, אתרי מורשת, פארקים ירוקים ועוד ועוד. חלק לגמרי חינם.

 

אוכל

האוכל בברלין מעולה וגם אניני טעם או מי שמקפידים על דיאטה מיוחדת, לא ישארו רעבים – החל מדוכני רחוב ומסעדות פועלים וכלה במסעדות מישלן ושלל מטבחים בינלאומיים.

 

חיי לילה

חיי הלילה של ברלין נחשבים תוססים במיוחד, עם פאבים, בתי קפה, מסעדות ועוד המון מקומות בילוי נחשקים, לרבות כמה מהמועדונים הכי מפורסמים בעולם. בתנאי שתעברו את הסלקציה.

 

אווירה

אין מה להגיד – ברלין היא אחת הערים הליברליות ביותר בעולם וזה אומר שכל אחד ימצא בה את הסצנה שתגרום לו להרגיש בבית. זהו יעד מושלם לחופשה מהבחינה הזו ואחת הסיבות שרבים חוזרים אליה שוב ושוב.

נוהרים לברלין

המקומיים

נוסף לאווירה מחשמלת, חשוב להוריד את הכובע גם בפני המקומיים שידועים כמסבירי פנים לתיירים ובאופן כללי, אדיבים, מנומסים ומתחת למעטה האירופי, מסתירים חוש הומור לא רע.

 

תרבות

אם חיפשתם לוקיישן לחופשה מלאת אירועים – הופעות באוויר הפתוח, קונצרטים, הצגות וגם אמנות רחוב ענפה, ברלין היא ללא ספק היעד בשבילכם.

 

מזג אוויר

לא משנה מתי תחליטו לבקר בה, לכל עונה בברלין שמור הקסם שלה – הקיץ התוסס ורווי הפסטיבלים, עונות המעבר הרומנטיות והחורף שמציע אווירת חג מולד ושלל שווקים. במה תבחרו?

לסיכום, ברלין הפכה ליעד כה מבוקש בצדק. היא זולה, נעימה, טעימה ומלאת פעילויות כך שלא משנה מהו סגנון החופשה המועדף עליכם – ברלין היא התשובה.

נוהרים לברלין

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי