נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

נקי וטבעי – הכירו את הפורמולות של רוזליין

מוצרי טיפוח טבעיים

מוצרי טיפוח לא חייבים להיות מלאי כימיקלים, ואפילו עדיף שלא- הכירו את רוזליין חברת טיפוח שכולה טבעית.

 

הקדמה-

מוצרי הטיפוח הם שם כולל לתכשירים שאנחנו משתמשים בהם על העור שלנו ביום יום. ממשחות שיניים ועד למסקרות לריסים מוצרי הטיפוח הם המוצרים שמקיימים מגע עם העור שלנו לעתים קרובות והמרכיבים שלהם משפיעים יותר משחשבתם. חברות הטיפוח מתחלקות בין היתר גם לפי חברות ירוקות וטבעיות, ולחברות שמתבססות יותר על חומרים כימיים.

המוצרים הירוקים הם לרוב תמרוקים שלא נוסו על בעלי חיים, שעשויים ברובם מחומרים שהגיעו מהטבע ושהם בריאים יותר לעור שלנו. חברות כמו רוזליין הם חברות שעושות מהפכה בעולם הטיפוח ומנסות להפחית את השימוש בחומרים מזיקים ואגרסיבים במוצרי היום יום.

מוצרי טיפוח טבעיים

מוצרי טיפוח טבעיים-

החומרים שמהם עשויים הקרמים והתמרוקים שבהם אנו משתמשים נספגים לעורנו ומשפיעים בצורה ישירה על הבריאות שלנו. חומרים מזיקים, אגרסיביים, כימיים ותעשייתיים עלולים לגרום לנזק בעור. נזק מחומרים לא טובים יכול לנוע מנקבוביות סתומות ועד לכוויות כימיות, לכן חשוב להשקיע ולראות מה אנחנו מכניסים לעור שלנו.

קיימות עוד סיבות לבחור בדרך הטבעית חוץ מהנזקים של החומרים הכימיים, כמובן מדובר על היתרונות של החומרים הטבעיים. חומרים כמו עלי וורדים, רוזמרין, לוונדר, שמנים טבעיים, חלב עיזים ועוד מגוון חומרים מהטבע ידועים ביתרונות העצומים שלהם לעור שלנו כמו לדוגמא: חלב עיזים- חומר נוגד דלקות, מרווה את העור בלחות ומרגיע גירויים בעור מאסתמה ועד לאקנה, עלי וורדים- מאזנים פגמי עור וגוון לא אחיד, מרגיעים גירויים ומנקים את העור, חמאת שיאה- מרווה את העור בלחות, שומר על לחות ומונע קמטים. כל אלו הם רק קמצוץ מהיכולות המדהימות שיש לחומרים טבעיים במוצרי טיפוח.

 

תחליפים טבעיים-

כדי שתוכלו לבחור ביותר מוצרים טבעיים ונקיים שווה שתכירו חברות שמייצרות מוצרים כאלו. מוצרי טיפוח טבעיים קיימים בכל הסוגים והקטגוריות- משחות שיניים טבעיות, איפור טבעי, קרמים טבעיים ואפילו סבונים ומוצרי רחצה טבעיים לחלוטין.

החומרים הנפוצים ביותר משתנים בין מוצר למוצר לדוגמא פחם וסודה לשתייה במשחות שיניים וחמאת שיאה וחלב עיזים בסבונים וקרמים, כדי למצוא מוצרים טבעיים חפשו על אריזת המוצר אחר המרכיבים ונסו לזהות חומרים שאתם מכירים. רוב החברות הטבעיות יפרסמו על האריזה שהם עשויות מחומרים טבעיים אך ניתן גם לעבור בהדרגה ולמצוא יותר ויותר חומרים טבעיים במוצרים על גבי האריזה.

 

לסיכום-

מוצרי טיפוח טבעיים הם תמרוקים שעשויים ברובם או לגמרי ממקורות טבעיים, מהצומח ומהחי. בחירה בחברות טבעיות תפחית את כמות הכימיקלים שקיימים במוצרי היום יום שלכם, תשמור על העור שלכם מחומרים אגרסיביים וגם תוביל לשיפור משמעותי ביעילות המוצרים. מוצרים טבעיים הם יעילים, נקיים ובטוחים לשימוש. חפשי את המוצרים של רוזליין עוד היום.

מוצרי טיפוח טבעיים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי