נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

התנאים לקבלת רישיון לקנאביס רפואי

צמח רפואי

לקנאביס רפואי יש מגוון רחב של סגולות רפואיות. לא מעט מדינות מסביב לעולם מאשרות שימוש חופשי בקנאביס מאחר והן מכירות בשימוש הקנאביס לטובה ובצורה חיובית על התושבים, בישראל לצערנו, זה אינו המצב, קנאביס נחשב לסם מסוכן לפי משטרת ישראל. כיום בישראל תצטרכו רישיון מיוחד להחזקה וקנייה של קנאביס רפואי אם תרצו להשתמש בו, לכך יש תנאים ויש גם לא מעט בירוקרטיה לעיתים, אך לרוב הדרך אל רישיון הקנאביס משתלמת. אז מה הם התנאים לקבלת רישיון קנאביס? ואיך עושים זאת?

 

איך מוציאים רישיון לקנאביס רפואי

תהליך של הוצאה של רישיון יכול לקחת לכם יום, מספר שבועות או מספר חודשים. תהליך זה הוא תהליך משתנה בעקבות כמה פרמטרים שונים אינדיווידואליים בין כל מטופל ויכול להתעכב גם בעקבות חוסר המסמכים.

תוכלו למצוא לא מעט אנשים שיעידו שהוצאת רישיון נחשב לתהליך מייגע ארוך ומייאש. עבור חלק מהם, תהליך זה באמת יכול להיות מייגע. תוכלו להוציא את רישיון הקנאביס שני אופנים: ביקור במרפאת חוץ והנפקה בעת הביקור או הגשה ממוחשבת ליק״ר באמצעות רופא מומחה.

 

הנפקה של הרישיון

אם תרצו להנפיק את הרישיון באופן מידי לשימוש, תאלצו לבקר באחת ממרפאות החוץ המכילה רופאים שעברו הסכמה על ידי יק״ר ויש להם אפשרות להנפיק לכם  רישיון לקנאביס רפואי. אם בפגישה שלכם עם הרופא תקבלו המלצה לקחת טיפול תרופתי באמצעות קנאביס, הוא ינפיק לכם רישיון בעת הביקור שלכם.

לאחר הביקור תוכלו ללכת לאחד מבתי המרקחת המופיעים תחת רשימה המפורסמת על ידי היחידה לקנאביס רפואי ותוכלו לרכוש לכם את הקנאביס. רופאים הם המורשים להנפיק רישיונות קנאביס, אך רק במסגרת של טיפול ברפואה ציבורית ולא ברפואה פרטית. הדרך השנייה להנפיק רישיון היא באמצעות הגשת בקשה ממוחשבת.

לצורך בהקשה עליכם לגשת אל הרופא המומחה בתחום שיש לכם בעיה בו. אם הרופא המומחה ימליץ על טיפול שכולל שימוש בקנאביס רפואי, הוא ימלא עבורכם דו״ח בקשה להגיש באופן מקוון אל יק״ר אשר יבחנו את הקשה.

 

מי זכאי לקבלת רישיון

כיום, משרד הבריאות מכיר הרבה יותר בסגולות הרפואיות של צמח הקנאביס, הרבה יותר מבעבר. כיום יש לא מעט מחקרים וגילויים אודות היכולות של הצמח לטיפול וריפוי, ועם זאת גדלה רשימה של ההתוויות הרפואיות המוכרות למשרד הבריאות.

רישיון לקנאביס ייתן על ידי יק״ר, היחידה לקנאביס רפואי. ברשימה של המחלות המוכרות וניתנות לטיפול באמצעות קנאביס תוכלו למצוא מחלות כמו: קרוהן, סרטן, טרשת נפוצה, קוליטיס, פרקינסון, איידס, תסמונת טורט, פיברומיאלגיה ועוד.

 

לסיכום

תוכלו לקבל רישיון לקנאביס רפואי בשני אופנים: ביקור במרפאת חוץ והנפקה בעת הביקור, או הגשה באופן מקוון ליק״ר בעזרת ובאמצעות רופא מומחה. לעיתים אישור הבקשה יכול לקחת זמן לא קצר, לכן חשוב להימנע מסחבת ולדאוג למסמכים ולתחום הבירוקרטיה ביעילות ובזריזות כמה שניתן.

פרח

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא למבוגרים
4 יתרונות לקשר דיסקרטי

בין אם בגלל שאנשים מחפשים קשר מחוץ לנישואין, על מנת לממש פנטזיות בעודם רווקים, או בכלל בגלל שהם "בארון",

יתרונות להיכרות בשידוך
3 יתרונות להיכרות בשידוך

בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה ניכרת במספר הזוגות שהתחתנו לאחר שהכירו בשידוך. ההליך שהיה מקובל עד לא מזמן בקרב

קנאביס רפואי
עובדות על קנאביס רפואי

בשנים האחרונות ישנה עלייה במספר המשתמשים בקנאביס הרפואי. השימוש התדיר בקרב האוכלוסייה לא הביא למודעות מעמיקה בנושא באופן מפתיע.