נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

יש חיה כזאת! הכירו את הויאגרה הנשית

קופסת כדורים

אם אי פעם שמעת מישהו אומר שאין דבר כזה "ויאגרה נשית", הוא טועה. יש חיה כזו, והיא קיימת כבר זמן מה! הוויאגרה הנשית, או פליבנסרין, אושרה על ידי ה-FDA בשנת 2015 ומשמשת לטיפול במצב המכונה הפרעת תשוקה מינית תת-אקטיבית – מצב המשפיע על החשק המיני של נשים ויכול לגרום להן לדחף מיני נמוך או לסלידה ממין.

 

ההבדל בין ויאגרה לויאגרה לנשים

פליבנסרין שונה מהוויאגרה הגברית בכך שהיא אינה משפיעה ישירות על הפיזיולוגיה של האישה. במקום זאת, הויאגרה הנשית עובדת על המוח ומשפיעה על ההורמונים, הרגשות ותחושת הרווחה הכללית של האישה. התרופה פועלת על ידי הגדלת דופמין ונוראפינפרין, שני הורמונים הקשורים לתשוקה מינית, תוך הפחתת הסרוטונין, הורמון שיכול להפריע להנאה המינית.

 

מתי תרגישי בהבדל?

את ההשפעות של התרופה ניתן לראות כמעט מיד. נשים הנוטלות את התרופה מדווחות בדרך כלל על שיפור בחשק המיני, מגיבות חזקות יותר לגירויים מיניים וסיפוק מיני מוגבר. עם זאת, חשוב לציין כי התרופה אינה "גלולת קסם" וכי היא לא עובדת על כולם. במקרים מסוימים, התרופה עשויה שלא לפעול כלל, או שהיא עשויה לעזור באופן זמני בלבד.

 

אז למה?

ויאגרה לנשים קיימת כבר כמה שנים, אבל נשים רבות עדיין לא בטוחות אם זו הבחירה הנכונה עבורן. האמת היא, ויאגרה לנשים יכולה להיות טיפול יעיל מאוד למגוון בעיות בריאות מיניות. לפניך 4 סיבות מדוע כדאי לך לשקול ליטול ויאגרה.

  1. שיפור והעצמת האורגזמה – עבור נשים מסוימות, ויאגרה יכולה לעזור להעצים את חווית האורגזמה שלהן. הסיבה לכך היא שוויאגרה מסייעת להגביר את זרימת הדם לאזור איברי המין, מה שעלול לגרום לתחושות מענגות יותר.
  2. שיפור ההנאה המינית – נשים רבות נוטלות ויאגרה לחוויה מינית משופרת כללית. ויאגרה מסייעת להגביר את זרימת הדם לנרתיק, מה שעלול לגרום לרגישות מוגברת ולתחושות מענגות יותר. בנוסף, חלק מהנשים מדווחות שלקיחת התרופה עוזרת להן להחזיק מעמד זמן רב יותר במהלך יחסי מין, מה שיכול להוביל לחוויה מהנה יותר.
  3. הפחתת חרדה סביב מין – עבור חלק מהנשים, ויאגרה יכולה לעזור להפחית את החרדה שלהן סביב מין. הסיבה לכך היא שהתרופה עוזרת להרפות את השרירים באזור האגן מה שיכול לעזור להפחית מתח. בנוסף, ויאגרה יכולה לעזור להגביר את הביטחון העצמי שלך ולגרום לך להרגיש יותר בשליטה במהלך יחסי מין.
  4. אורגזמות מרובות – חלק מהנשים מדווחות שנטילת ויאגרה יכולה לעזור להן להגיע לאורגזמות מרובות. הסיבה לכך היא שהתרופה מסייעת להגביר את זרימת הדם לאזור איברי המין, מה שעלול לגרום לתחושות אינטנסיביות ומענגות יותר.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, ויאגרה לנשים יכולה להיות טיפול יעיל מאוד למגוון בעיות בריאות מיניות. לא רק שזה יכול לעזור לשפר את חווית האורגזמה שלך, לשפר את ההנאה המינית, להפחית חרדה סביב מין, להקל על מין כואב ולעזור לך להגיע לאורגזמות מרובות, אלא שזה גם יכול לעזור להגביר את הביטחון העצמי שלך ולהפוך את המין למהנה יותר באופן כללי.  אז תהני!

חפיסות כדורים

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא למבוגרים
4 יתרונות לקשר דיסקרטי

בין אם בגלל שאנשים מחפשים קשר מחוץ לנישואין, על מנת לממש פנטזיות בעודם רווקים, או בכלל בגלל שהם "בארון",

יתרונות להיכרות בשידוך
3 יתרונות להיכרות בשידוך

בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה ניכרת במספר הזוגות שהתחתנו לאחר שהכירו בשידוך. ההליך שהיה מקובל עד לא מזמן בקרב

קנאביס רפואי
עובדות על קנאביס רפואי

בשנים האחרונות ישנה עלייה במספר המשתמשים בקנאביס הרפואי. השימוש התדיר בקרב האוכלוסייה לא הביא למודעות מעמיקה בנושא באופן מפתיע.