נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כך השרברב יבצע איתור נזילות בדירתכם

כך השרברב יבצע איתור נזילות בדירתכם

לפני כמה ימים גילינו שאנחנו משלמים חשבון מים גבוה מהממוצע. שיחה שקיבלנו מחברת המים העירונית, גרמה לנו להבין כי עלינו לבדוק אם יש נזילה בדירה שלנו. לאחר שניסינו למצוא את הנזילה ללא הצלחה, פנינו אל שרברב מקצועי שביצע את ההליך עבורנו. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות איך הוא איתר את הנזילה שלב אחר שלב, כדי שתכירו את ההליך באופן מעמיק.

 

השלב ה – 1 באיתור נזילות בדירה על ידי שרברב: עצירת שעון המים

בשלב הראשון, השרברב ישאל אתכם היכן נמצא שעון המים של הדירה שלכם. מדובר בהליך ידוע שמתבצע תחילה, כדי להבין אם באמת ישנה נזילה או שמא מדובר בחשבון מים מנופח בגלל צריכה מוגזמת. לאחר שהשרברב יעמוד אל מול שעון המים שלכם, הוא יבקש מכם לסגור את כל הברזים בבית, למשל:

  • באמבטיה
  • בשירותים
  • בכיור של המטבח ועוד

בשלב זה עליכם לוודא כי אתם סוגרים היטב את כל הברזים, כך שלא נוזלת ולו טיפה אחת. שכן, הוא יבדוק אם השעון ממשיך לזוז. כך הוא יכול לדעת אם יש בעצם צריכה של מים שלא מגיעה מהברזים, אלא ממקור אחר.

השלב ה – 1 באיתור נזילות בדירה על ידי שרברב עצירת שעון המים

השלב ה – 2 באיתור נזילות בדירה על ידי שרברב: שימוש במצלמה טרמית

סביר להניח שהשרברב שלכם, בדיוק כמו השרברב שלי גילה שאכן ישנה נזילה. כלומר, ששעון המים המשיך לזוז. במצב שכזה, השרברב צריך להוציא מהתיק שלו מצלמה ייחודית שנקראת מצלמה טרמית. המצלמה מאפשרת לו לראות את זרימת המים מבעד לקירות.

השלב ה – 2 באיתור נזילות בדירה על ידי שרברב שימוש במצלמה טרמית

מצלמה טרמית – כמה מילים על איך היא עובדת

השימוש במצלמה הטרמית מאפשר לראות כאמור, את זרימת המים מבעד לקירות של הבית שלכם. כשהמצלמה מופעלת, ניתן לראות את הזרימה בשני צבעים: כחול ואדום. המים שנראים על המסך בצבע אדום הם מים שזורמים בתוך הצינורות. ברגע שרואים מים שזורמים בצבע כחול, אלו בדרך כלל מים שיוצאים מתוך סדק או שבר בצינור. כך שבעצם, מתאפשר לגלות את מקור הנזילה.

 

השלב ה – 3 באיתור נזילות בדירה על ידי שרברב: איתור הנזילה וטיפול מהיר בה

בשלב זה השרברב יודע את מקור הנזילה. כך שנותר לו רק לטפל בה. ראוי לציין כי השימוש במצלמה הטרמית מאפשרת לו שלא לשבור את כל קירות הבית. במקרים מסוימים ניתן לטפל בבעיה ללא שבירה של הקיר, ובמקרים אחרים, יש צורך בשבירה קטנה, כדי להגיע אל הצינור השבור או הסדוק. ההמלצה שלנו היא לפנות אל שרברב מוסמך שיטפל בתקלה על הצד הטוב ביותר.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך שרברב מבצע את הליך איתור הנזילה בבית שלכם. בשלב זה יש בידיכם את כל האינפורמציה החיונית, כך שנשאר לכם רק ליצור קשר עם שרברב מוסמך ומומלץ שיבצע את השלבים שלעיל תוך מינימום פגיעה בקירות הבית.

כך השרברב יבצע איתור נזילות בדירתכם

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי