נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כך תדעו לאיזה פטור ממס הכנסה אתם זכאים

פטור ממס הכנסה

מי שמכירים את החוק מקרוב, יודעים שישנן 3 סיבות עיקריות שמובילות לזכאות לפטור ממס הכנסה. המדריך הנוכחי יסקור את אפשרויות אלו בקצרה ויאפשר לכם להבין איך תדעו מה הוא הפטור שלו אתם זכאים. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות את כל התשובות לשאלות שעלו בכם עד כה, כדי שתוכלו לנצל את הזכויות שמגיעות לכם כתושבי מדינת ישראל.

 

בואו נכיר תחילה בשלושת הסיבות שמובילות לזכאות לפטור

רגע לפני שנגלה לכם את הדרך הקלה ביותר לדעת איזה פטור הוא המתאים עבורכם, חשוב שתכירו ב – 3 הסיבות העיקריות. שכן, אלו יאפשרו לכם לקבל כיוון כללי בנושא ולהבין אם בכלל יש לכם זכאות. מדובר בעצם בסיבות הבאות:

  1. סיבות רפואיות
  2. ליקויים גופניים שאירעו מלידה
  3. תאונה דרכים או תאונה יום יומית שאירעה לכם בעבר

חשוב לציין כי ישנן אותיות קטנות שנוגעות לכל אחת מהסיבות הללו. אם אינכם מכירים בהן, כדאי שתיישמו את הדרך שלשמה התכנסנו כאן היום. שכן, זו תאפשר לכם לקבל את כל האינפורמציה החיונית בקלות וללא מאמץ.

פטור ממס הכנסה

פנו למומחה בתחום ותגלו לאיזה פטור אתם זכאים

בעבר היה נהוג להגיש בקשה לביטוח הלאומי כדי לקבל פטור ממס הכנסה. ראוי לציין כי מדובר בהליך שעדיין מתבצע כיום על ידי מעטים. נאמר לנו כי רבים בוחרים לפנות אל מומחה בתחום, בגלל שזו נחשבת לדרך הנוחה ביותר. אם תבחרו בדרך חכמה זו, תצטרכו קודם כל לקיים שיחה טלפונית שתבדוק את ההתאמה שלכם. המומחה בתחום מס הכנסה יקשיב לפנייתכם ויבדוק אם יש עילה להגשת בקשה לביטוח הלאומי. במידה וכן, תצטרכו לעבור אל השלב השני.

 

פניתם אל מומחה? כדאי שתגיעו לפגישה פרונטלית במשרד

בשלב זה אתם תתבקשו למסור את כל המסמכים הרפואיים שברשותכם. סביר להניח שגם תעברו בדיקה רפואית שתבחן את המצב שלכם, טרם הגשת הבקשה לביטוח לאומי. בשלב זה המומחה יגבש עבורכם את התיק, כדי למקסם את הסיכויים שתקבלו בסופו של דבר את הפטור המיוחל. אתם לא תצטרכו להתאמץ. שכן, בסיום שלב זה תוכלו לקבל פרטים אודות הפטור שאליו אתם זכאים.

בחירה במומחה בתחום – לא עניין של מה בכך

יש כל מיני חברות שיציעו לכם את שירותיהן בתחום קבלת הזכויות מצד ביטוח לאומי. אנחנו כאן כדי לומר לכם כי עליכם לבחור במומחה שנחשב למומלץ ביותר בתחום. ההצעה שלנו היא לערוך בירור מעמיק בלשונית הביקורות של גוגל אודות מומחה שקראתם עליו במדריך מסוים או שנתקלתם בשמו בעת חיפוש אקראי ברשת. שכן, כך תוכלו לשמוע את חוות הדעת של לקוחותיו הקודמים ולוודא כי ישנה התאמה מלאה.

 

לסיום

עכשיו אתם יודעים איך תוכלו לגלות מה הוא הפטור שאליו אתם זכאים ממס הכנסה. כעת, נותר לכם רק ליישם את השלבים שצוינו לעיל ולהגיע לתשובה.

פטור ממס הכנסה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי