נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

להתמסר לעצמך – שלושה טיפים לבחירת ויברטור

צעצוע סגול

סיפוק בחיי המין חשובים לבריאותנו הגופנית והנפשית כאחת. הרפואה המודרנית מבינה כיום את הקשר ההדוק שבין הורמונים מיניים ובין הפחת סטרס, עלייה ברמת הדופמינים במוח שגורמים להתרגשות ותחושה טובה ותורמים רבות אורח חיים בריא נפשית וגופנית כאחד.

אז למען בריאותכם, התמסרו לעצמכם!

 

מיניות וסיפוק עצמי

כאשר אנו מקיימים יחסי מין או מענגים את עצמנו, אנחנו מדליקים במוח את כל אותם הכפתורים שמעלים את רמת הדופמין ותורמים להפחת סטרס עקב דיכוי ספיגה של אדרנלין. זוהי דרך מהנה במיוחד להגיע לשלוות נפש, שינה טובה ועמוקה יותר וקשר עמוק יותר עם בן הזוג. כל חנות סקס מחזיקה מגוון רחב של אביזרי מין שמטרתם הגברת ההנאה מקיום היחסים. לדוגמא, שילוב ויברטור במהלך המשחק המקדים יכול להביא לסיפוק רב יותר, וגם אם אין לכם פרנטנר קבוע, הויברטור מעוצב כך שירגיש ממש כמו הדבר האמיתי.

 

המצאת הויברטור

קשה להאמין, אבל המצאת הויברטור מיוחסת לתקופה הויקטוריאנית. האיסורים החברתיים לדבר או אפילו לרמוז על מיניות וסקס לוהט הולידו את תופעת ההיסטריה שגרמה לנשים, וגם לגברים, להתנהג כאחוזי טירוף. הדרך לפתור את הבעיה היתה לפנות לרופא אשר היה מביא את המטופלים לאורגזמה באמצעות מכשירים שונים ובכך ׳מחזיר את הרחם למקומו׳ , סוג של ריסטרט למערכת הרבייה. למרבה המזל, כיום אנחנו לא צריכים להזמין רופא כפרי הביתה כדי לשמוע מהו ויברטור מומלץ בשבילנו כדי לחוש נחשקים, חושניים ומיניים.

 

שלושה טיפים לבחירת ויברטור

כניסה ראשונה לחנות סקס עלולה להיות מבלבלת. לנוכח שפע המוצרים, האלסטיות, הצורה והצבע אנחנו לא תמיד יודעים מה לבחור ומה מתאים לנו, להלן שלושה טיפים לבחירת ויברטור:

 

עוצמה מן הקל אל הכבד

אם זו הפעם הראשונה שאתם רוכשים ויברטור, העדיפו משהו רך ועדין. בשלבים מאוחרים יותר, כשתרכשו בטחון עצמי ותרגישו צורך בחקר יסודי יותר של המיניות שלכם, קנו מוצרים נוספים.

 

אל תתביישו לשאול!

אתם בודקים אצל הירקן אם הפירות טריים ואצל הקצב האם הבשר מתאים לסיר או לקדירה, לכן שאלו גם את המוכר בחנות הסקס מה הכי מתאים לכם.

 

שאלו את בן הזוג מה הוא אוהב

גם לבן הזוג שלכם יש פנטזיות ומשאלות שלא נעים לו לשתף, שיח פתוח ומכבד בנושא ולאחר מכן ביקור משותף בחנות הסקס, יכולה להביא לחיזוק ההיכרות והקשר עם בן הזוג ולתחושה שאתם גלויים זה עם זה.

 

לסיכום

רכישת ויברטור יכולה לתרום רבות לקשר הזוגי שלכם עם בן הזוג, וגם למטרות פרטיות יותר. הנאה מיחסי מין מביאה לשחרור דופמינים במוח אשר עוזרים לנו להתרגע ולישון טוב יותר, לחיים בריאים ומאושרים יותר. כיום ניתן להשיג ויברטורים במגוון גדלים, צורות, אלסטיות ושימושים, כדי שגם חיי המין שלכם יקבלו טוויסט מפתיע ומענג.

מכשיר גירוי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא למבוגרים
4 יתרונות לקשר דיסקרטי

בין אם בגלל שאנשים מחפשים קשר מחוץ לנישואין, על מנת לממש פנטזיות בעודם רווקים, או בכלל בגלל שהם "בארון",

יתרונות להיכרות בשידוך
3 יתרונות להיכרות בשידוך

בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה ניכרת במספר הזוגות שהתחתנו לאחר שהכירו בשידוך. ההליך שהיה מקובל עד לא מזמן בקרב

קנאביס רפואי
עובדות על קנאביס רפואי

בשנים האחרונות ישנה עלייה במספר המשתמשים בקנאביס הרפואי. השימוש התדיר בקרב האוכלוסייה לא הביא למודעות מעמיקה בנושא באופן מפתיע.