נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מוצרי ההיגיינה שחייבים להיות בכל שירותים

חדר אמבטיה

שירותים במשרד או במתחם ציבורי מחוייבים לשמור על בריאות ציבור האורחים והעובדים. הפוטנציאל להתרבות חיידקים על גבי המשטחים מחייב אותנו להציב בהם מספר מתקני היגיינה על מנת שלא לאפשר העברת מחלות והתפשטות זיהומים. הכירו את מנל, החברה המובילה בארץ למתקני היגיינה לשירותים שגם שומרים על הבריאות וגם נראים נהדר. 

 

מנל

חברת מנל, בעלת למעלה מחמישים שנות נסיון, הינה החברה המובילה בישראל לייצור תאי שירותים ומחיצות, לוקרים ואיבזור איכותי לחדרי שירותים ציבוריים. החברה מתמחה בעיצוב ותכנון חדרי שירותים למוסדות חינוך כגון גני ילדים ובתי ספר, משרדים, קניונים ומוסדות ציבור וכמו כן משווקת מגוון רחב של מתקני היגיינה מעוצבים, עמידים ובטוחים לשימוש.

חברת מנל דואגת לכם משלב התכנון והעיצוב של חדר השירותים ועד לאחרון הפרטים כגון פחים לשירותים, הכל תוך ליווי התהליך ושירות אדיב בכל רגע נתון.

 

מוצרי ההיגיינה של מנל

היגיינה היא הבסיס לציבור אורחים ועובדים בריא. היא תנאי הכרחי למניעת התפשטות מחלות וזיהומים. חברת מנל משווקת מגוון רחב ביותר של מתקני היגיינה בסגנונות ועיצובים שונים המתאימים לכל קו עיצובי ומגיעים בטווח רחב של דוגמאות וצבעים. כל המתקנים מתוכננים לשמור על היגיינה מירבית, למנוע מגע ישיר של הידיים ולהיות נוחים לניקוי ולתחזוקה, והכי חשוב, להראות נפלא גם לאחר שנים של שימוש.

 

מוצרי ההיגיינה שחייבים להיות בכל שירותים

חברת מנל משווקת מגוון רחב של מתקני היגיינה מהם ניתן להתרשם באתר החברה. להלן מספר פריטים שיתאימו לכל תא שירותים ציבורי לנוחות מירבית ולשמירה על בריאות המשתמשים:

  • סבוניות: שטיפת ידיים לאחר השימוש בשירותים הינה אחד מכללי היסוד של שמירה על בריאות ומניעת הידבקות. סבוניה הינה אחד ממתקני החובה בכל חדר שירותים. חברת מנל משווקת מגוון סבוניות בעיצובים מרשימים.
  • מתקן לנייר טואלט: מתקני נייר הטואלט מונעים מהנייר לבוא במגע עם משטחים מזוהמים ומפחיתים את המגע בו. תוכלו גם למצוא מתקנים לנייר טואלט הננעלים על מנת למנוע את גניבתו.
  • מייבש ידיים חשמלי: מייבשי הידיים החשמליים האוטומטיים מאפשרים שמירה על היגיינה לאחר שטיפת הידיים והפחתת השימוש בנייר ניגוב. העיצוב המרשים שלהם והמערכת החסכונית בחשמל הופכים אותם למתקן אידיאלי בכל חדר שירותים.
  • מטהרי אויר: מטהר האויר אמנם אינו תורם באופן ישיר לשמירה על היגיינה אך הוא בהחלט תורם לחווית שימוש טובה יותר  בשירותים לציבור העובדים והאורחים שלכם ולתחושת נקיון.

 

לסיכום

חברת מנל הינה החברה המובילה בישראל לתכנון והקמת חדרי שירותים ומחיצות בישראל כבר למעלה מחמישים שנים. החברה דואגת לכם משלב העיצוב ועד לאבזור המלא של חדר השירותים הציבורי לכל מטרה, למוסדות חינוך, מוסדות ציבוריים, משרדים ומפעלים, קניונים ועוד. בקרו באתר האינטרנט של החברה להתרשמות ממתקני היגיינה מעולים לשמירה על בריאות ציבור העובדים והאורחים שלכם.

חדר אמבטיה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי