נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם אפשר לעצור את ההתקרחות?

עצירת התקרחות

גברים יקרים, אתם מרגישים שהשיער הולך ומתדלדל? המפרצים גדלים? לא נהנים להביט בעצמכם במראה, כי השיער הולך ודועך. כדאי לכם לקרוא את השורות הבאות, בהן נעסוק בתופעת ההתקרחות לגברים וכיצד ניתן להתמודד איתה בשיטות חדשניות ובעלות כספית נמוכה יחסית. כן כן, ניתן ליצור מציאות חדשה בה עוצרים את תופעת ההתקרחות או משתילים שיער, ולהחזיר את המראה המוכר והאהוב של שיער שופע. גלו את השיטות החדשות במאמר הבא.

 

התקרחות מהי?

הידעת כי כ-80% מהגברים יהיו קירחים עד גיל 80? אלא, שהתופעה הלא נעימה מתחילה הרבה קודם בגילאים שונים ובהתאם לגורמים שונים. בראש ממוצע ישנן 100,000 שערות וגבר ממוצע מאבד מאות שערות מידי יום. בשלב מסוים, נקטעת השרשרת הטבעית אשר בסופה גדלות שערות חדשות, וכך מופיעה התקרחות נקודתית המתפשטת לאיטה לכל הקרקפת. לפרטים נוספים לחצו כאן

עצירת התקרחות

אפשרות ראשונה לעצירת ההתקרחות- תרסיסים

קיימים בשוק תרסיסים שונים אשר שימוש קבוע בהם מעודד את צמיחת השיער. שימוש בתרסיס כזה או אחר בהתאם להוראות היצרן עשוי להביא לצמיחת שיער משמעותית באזורים בהם נעשה בו שימוש. חשוב לציין, כי אפקטיביות תושג ככל שייעשה שימוש קבוע בתרסיס ובהתאם להוראות היצרן הכוללות ריסוס על שיער יבש והוראות נוספות המשתנות מיצרן ליצרן.

 

אפשרות שניה לעצירת ההתקרחות- טיפול תרופתי

פתרון הנחשב נוח יותר הוא טיפול תרופתי המדכא את נשירת השיער ולמעשה משמש כטיפול מונע לנשירת השיער. נטילת כדורים הוכחה כיעילה ביותר, ולאחר טיפול ממושך ניתן לקבל תוצאות משביעות רצון ולמנוע את התקדמות נשירת השיער. כמו כן, אפשרות זו מצריכה התעסקות פחותה בשיער עצמו לעומת שימוש בתרסיס.

עצירת התקרחות

אפשרות שלישית לעצירת ההתקרחות- השתלת שיער

פרט שחשוב לדעת הוא ההבדל בין חלקה הקדמי של הקרקפת לחלקה האחורי. בעוד תופעת ההתקרחות נפוצה בחלק הקדמי של הקרקפת, החלק האחורי נותר מלא בשיער ונשירה ממנו אינה אופיינית. לכן, בטיפול השתלת שיער, לרוב יילקח שיער מחלקה האחורי של הקרקפת ויושתל בחלק הקדמי. השתלת השיער מאפשרת מראה טבעי ואותנטי של השיער וכרוכה בטיפול חד פעמי, ללא כל התעסקות נוספת.

 

סיכום

נשירת שיער מטרידה רבים מאיתנו הגברים, מבחינה אסתטית. החדשות הטובות הן שישנן פתרונות אשר עשויים לעכב או לפתור את בעיית ההתקרחות, ולאפשר מראה טבעי ושיער שופע גם למי שסובל מהתקרחות. לכל אחד פתרון מתאים בהתאם לנשירה ממנה הוא סובל ובהתאם לתנאים בהם כרוך הטיפול.

כדאי להתעניין עוד היום באחד הפתרונות אשר הוצגו במאמר זה, שבאמצעותם רבים וטובים כבר נהנים מקו שיער מלא. שיער דליל? מפרצים? היום כבר יש פתרונות המאפשרים לשוב וליהנות משיער יפה ובריא. כבר לא צריך להתפשר על המראה שלנו. פנה עוד היום לקבלת טיפול ומתאים, והחל בתהליך יצירת שיער ועצירת תופעת ההתקרחות.

עצירת התקרחות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא הבלוג של המגזין טיפולים