נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם הקמת עמוד אינסטגרם לדיאטנית הוא פתרון ליורדים במשקל

אפליקציה

רבים מאיתנו מחפשים באתרי האינטרנט דרכים מגוונות לירידה במשקל באמצעות טכניקות שונות, דיאטנים וכד'.

מכיוון שכיום הכל מתנהל באמצעות הרשתות החברתיות, הקמת עמוד אינסטגרם לדיאטנית הוא המקום המושלם לפרסם פתרונות לירידה במשקל. המאמר יפרט האם אכן העמוד מועיל וכיצד.

 

חשיפה של דיאטנית בעמוד האינסטגרם

דיאטנית המציעה פתרונות לירידה במשקל צריכה לחשוף את השירותים שלה בעמוד האינסטגרם על מנת שמספר העוקבים שלה יעלה ויעניק לה את החשיפה הדרושה. כיום מספר המשתמשים באינסטגרם בישראל מגיע ליותר מ-2 מיליון אנשים ולכן זוהי הפלטפורמה האידיאלית ביותר לפרסום מסוג זה. עמוד האינסטגרם צריך לכלול את פרטי ההתקשורת עם הדיאטנית, השיטות לפיהן היא פועלת, עצות, טיפים, מתכונים דיאטטיים, הכוונה לפעילות גופנית, הצלחות מוכחות, המלצות ועוד. את כל התכנים יש להעלות באמצעות סרטונים, תמונות, פוסטים בפיד, סטורי ושיתופים של אנשים שהצליחו לרדת במשקל באמצעותה. ככל שהחשיפה של הדיאטנית באינסטגרם תהיה גדולה יותר, כך מספר העוקבים של העמוד שלה יעלה והיא תזכה לחשיפה בקרב משתמשים רבים נוספים.

 

כיצד דיאטנית יכולה להשיג עוקבים פוטנציאליים?

דיאטנית שרוצה לקבל חשיפה ולהיות פופולרית באינסטגרם צריכה להשקיע לא מעט מאמץ בעמוד אינסטגרם פעיל כדי להשיג אלפי עוקבים. בין אם זוהי השקעה באיכות התכנים, שיתופי פעולה, תיוג בהאשטגים או באמצעות מימון. השיטה הטובה והמהירה ביותר להשגת אלפי עוקבים היא על ידי קנייתם וקניית לייקים שתייצר עם העוקבים אינטראקציה. כאשר מדובר בקניית עוקבים ולייקים הדעות חלוקות. השאלה שהדיאטנית צריכה לשאול את עצמה היא מהי האמת מאחורי קניית לייקים ועוקבים באינסטגרם וכיצד זה יסייע לה?

 

כיצד לייקים ועוקבים משפיעים על עמוד האינסטגרם?

קניית לייקים ועוקבים מניעה את התנועות בעמוד האינסטגרם. הם אלו שקובעים עד כמה הפרופיל של המשתמש חזק ועד כמה הוא ישפיע על משתמשים אחרים. כאשר יש יחס שווה בין התכנים למספר העוקבים והלייקים ניתן לקבל חשיפה משמעותית בקרב משתמשים רבים. ישנם הטוענים שרק עוקבים ולייקים אמיתיים הם אלו המניעים את העמוד וכשמדובר בקנייתם חשוב לקנות שירות איכותי שאינו מזויף. כאשר קונים עוקבים ולייקים מזויפים הם אינם משרתים את המטרה מכיוון שאלו אינם משתמשים פעילים וגם אם כן, הם עלולים להסיר את העוקבים שלהם מהר מאוד. האינסטגרם יודע לזהות אם דיאטנית או כל בעל עסק אחר קונה עוקבים ולייקים אמיתיים וכך הוא מעלה את הדירוג של העמוד וחושף אותו בפני משתמשים טבעיים. כאשר האחרונים רואים שיש פעילות אמיתית בעמוד הם מצטרפים כעוקבים ומייצרים אינטראקציה שמעלה עוד יותר את מידת החשיפה והפופולריות של עמוד האינסטגרם. זוהי הזדמנות עסקית יעילה שמשרתת את המטרות ומשווקת את העסק לאלפי משתמשים נוספים. הרכישה של העוקבים והלייקים היא למעשה הפוש הראשוני בדרך להגיע למיתוג העסק.

 

משקל ומטר

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תזונה
קופסה
איך בוחרים אבקת חלבון

לפני כמה עשורים הופיע בארצות הברית מוצר ייחודי וחדשני, אל הארץ הוא הגיע לפני כחמש עשרה שנה. ניתן למצוא