נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

בוטוקס או חומצה היאלורונית? בואו ונבין את ההבדל

היחסים של בני האדם עם השפעות הזקנה מאז ומעולם היו מורכבים. בימים עברו, תוחלת החיים הייתה נמוכה כך שכבר בגיל 40 התקיימה סכנה ממשית להמשך החיים. היום, הבעיות הן שונות בגילים הללו ונוגעות בעיקר בעניינים קוסמטיים. לשם כך, עולם הרפואה הביא לפתרונות יצירתיים, כאשר הנפוצים בניהם הם טיפולי פנים באמצעות בוטוקס או חומצה היאלורונית. אז מה ההבדל בין שני הטיפולים?

 

קצת על טיפולי אנטי אייג'ינג

טיפולי האנטי אייג'ינג הם טיפולי קוסמטיקה ורפואה קוסמטית שמיועדים להאט את תהליך הזדקנות של העור ולהפחית את מראה הקמטים. כמו כן, הטיפולים כוללים מגוון טכניקות כגון טיפולי בוטוקס, מילוי חומצה היאלורונית, טיפולי לייזר ועוד. המטרה העיקרית של טיפולי האנטי אייג'ינג היא לשמור על מראה צעיר ורענן של העור ולהפחית את סימני ההזדקנות. בנוסף, כל טיפול יכול להיות מותאם אישית לצורך ספציפי ולצפיות נתונות לגבי התוצאות של הטיפול. למעבר לאתר לחצו על הלינק.

בוטוקס או חומצה הילוראנית

בוטוקס וחומצה היאלורונית

כאמור, שניים מטיפולי האנטי אייג'ינג הנפוצים ביותר הם טיפולי פנים באמצעות בוטוקס וחומצה היאלורונית. לפני שנגיע להבדלים, חשוב לדבר על המשותף. באופן כללי, בוטוקס וחומצה היאלורונית הם שני טיפולים קוסמטיים נפוצים שמשמשים למילוי קמטים והעלמת קמטים בפנים ולעיתים גם בגוף. למרות שאת שני הטיפולים מאפיינת מטרה זהה, דרך הפעולה שונה למדי.

 

בוטוקס

בוטוקס הוא טיפול קוסמטי המבוסס על השתלת חלקיקים של חומר המכונה בוטולינום, אשר משמש להרפיית השרירים ולהפחתת הקמטוטים באזור הפנים והצוואר. כמו כן, הבוטוקס פועל על ידי חסימת השליטה העצבית על השרירים שגורמים לקמטים ולכן מסייע בהפחתתם וכן בהשבת המראה החלק של העור. הטיפול נחשב לבטוח ונפוץ ומתאים לטיפול בקמטים באזור המצח, העיניים והשפתיים.

בוטוקס או חומצה הילוראנית

חומצה היאלורונית

חומצה היאלורונית היא למעשה חומר טבעי המשמש בטיפולי קוסמטיקה כדי למלא את החללים שנפערו בעור ולהעניק לו מראה צעיר וחלק. החומר מופק מצמחים אך מצוי גם בעור האדם, כך שניתן למצוא אותו בעור הפנים, הצוואר והידיים. כמו כן, הטיפול יכול לסייע למלא את החללים והקמטים בעור ולהחזיר לו מראה רענן. החומצה היאלורונית נחשבת לבטוחה ופופולרית ונמצאת בשימוש רחב בתחום הקוסמטיקה והרפואה הקוסמטית.

 

בוטוקס או חומצה היאלורונית – מה כדאי?

לשאלה הזאת אין תשובה חד משמעית ויש להתייחס לגופו של כל מקרה ומקרה. כאמור, שני הטיפולים הם נפוצים, בטוחים ובעלי תוצאות טובות, כך שההבדלים יגעו בעיקר בסוג הקמטים, באזורים בהם הם נמצאים ובצפיות הספציפיות של כל מטופל ומטופלת.

 

לסיכום – רב המשותף על השונה

טיפולי פנים באמצעות בוטוקס וחומצה היאלורונית הם טיפולי אנטי אייג'ינג נפוצים ומוצלחים. כמו כן, קיימים הבדלים הן בחומר הפעיל בו נעשה שימוש במהלך הטיפול והן בפרוצדורה הטיפולית. יחד עם זאת, שני הטיפולים מאופיינים במטרה משותפת – עור פנים צעיר ובריא יותר. בהצלחה!

בוטוקס או חומצה הילוראנית

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא טיפולים